תנאי ואמצעי ביטול הזמנה

לנוחותכם פירוט האפשרויות לשינוי או ביטול הזמנה:

תנאי הביטול:
פחות מ- 48 שעות לפני ההגעה יחויב לילה אחד, ביולי אוגוסט ובחגי ישראל פחות מ 7 ימים לפני ההגעה תחויב מלוא השהייה. אי הגעה תחויב מלוא עלות האירוח.
ללא דמי ביטול עקב בידוד/מחלת קורונה, מותנה בהצגת אישור. 
בתקופת מגפת הקורונה ייתכנו שינויים בתנאי הביטול בהתאם להנחיות משרד הבריאות, התו הירוק/ שמח או כל הנחיה אחרת.

שינוי הזמנה:
שינוי הזמנה שבוצעה באתר האינטרנט אפשרי באמצעות

ביטול הזמנה שנעשתה באתר האינטרנט, באופן עצמאי:
באישור ההזמנה שבוצעה דרך אתר האינטרנט של המלון מופיעה סיסמה. יש להיכנס באתר האינטרנט, לקישור "ההזמנות שלי" אשר ממוקם בחלקו התחתון של עמוד הבית, להזין דוא"ל (איתו בוצעה ההזמנה) וסיסמה ולהתחבר.
במידה וההזמנה עומדת בתנאי הביטול ללא דמי ביטול וכפי שהוגדרו בתקנון, יופיע כפתור "ביטול הזמנה", לאחר לחיצה עליו תוצג הודעה "ההזמנה בוטלה בהצלחה".
במידה וההזמנה אינה עומדת בתנאי הביטול, וכפתור הביטול אינו מופיע ב"ההזמנות שלי" ניתן לבטל הזמנה בכל הדרכים המפורטות מטה.

אמצעים נוספים לביטול הזמנה:
  • פניה טלפונית למרכז ההזמנות 9410 *
  • פניה מכוונת באמצעות טופס בקשה לביטול הזמנה
  • דוא"ל  [email protected]
  • פקס 09-8648400
  • בדואר רשום לכתובת: שדרות בן עמי 41 נתניה - לידי מחלקת הזמנות
  • מסירת הודעה בדלפק הקבלה של המלון
 
בפנייה לביטול/שינוי הזמנה יש לצרף את הפרטים שלהלן
  • שם מלא
  • מספר תעודת זהות
  • שם המלון
  • מספר הזמנה
  • מספר טלפון
  • תאריך האירוח
.לשאלות/ בקשות/ בירורים נוספים, אנא השאירו הודעה ב-"צור קשר" או התקשרו למוקד ההזמנות שלנו בטלפון 9410 *ונחזור אליכם בהקדם